Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Nieuwe collectie H&M wishlist

Sinds gisteren staat de H&M online store weer helemaal vol met kleding voor deze herfst/winter. Als een ware fashionista heb ik gelijk een wishlist gemaakt. De collectie is geïnspireerd op de jaren '70 en dat is goed te zien aan de prints op de kleding en aan de stijl van de items. Zelf ben ik niet zo'n groot fan van deze kledingstijl maar heb toch een goede wishlist kunnen samen stellen.

Image and video hosting by TinyPic

1. Ring €4,95
2. Top €14,95
3. Halsketting €4,95
4. Jurk €14,95
5. Denimblue Jeans €39,95
6. Wedges €39,95
7. Nagellak €0,95

Ik houd van erg classis en basic, maar door er accesoires aan toe te voegen probeer ik er toch een twist aan te geven. Of ik alles ga kopen weet ik nog niet. Ik zal zien hoe ver ik ga komen.