Pagina's

maandag 19 september 2011

Emmy's 2011; Nina Dobrev

Vannacht vonden de Emmy's plaats. En als een ware celebrity pak je daarvoor groots uit voor de rode loper. Er zaten echt hele prachtige outfits tussen, en hier en daar ook flops als je het mij vraagt. Maar er was één persoon waar ik helemaal onderste boven van was. Namelijk; Nina Dobrev. Zij is voornamelijk bekend van The Vampire Diaries en speelt hierin een onschuldige meid en kleed zich hier dan ook na.

Tijdens de Emmy's heeft zij groots uitgepakt. Ze koos voor een prachtige rode jurk en sieraden. Inclusief een stunning kapsel.

Zoals ik al zei ben ik het van haar gewend om haar te zien in jeans en een truitje. Gewoontjes eigenlijk wel. En om haar dan nu zo te zien in zo'n prachtige jurk is dan ook fenomenaal. Het past perfect bij haar. Je kunt zien dat hier goed over nagedacht is. De sieraden zijn zo aangepast dat ze er perfect bij passen en niet de show stelen, want dat doet de overweldigende jurk al.


Hier een close-up van Nina. De make-up is perfect aangepast op haar outfit. De ogen zijn niet al te opvallend maar er is wel aandacht aan besteed. Een glowy peachy kleur op de wangen en op de lippen. De haren zijn prachtig naar de linkerkant gestyld. Ik ben een absolute fan van haar outfit en styling. 

Wie vonden jullie er het meest uitspringen tijdens de Emmy's?