Pagina's

donderdag 15 september 2011

Get the look!

Vandaag een 'Get the look' met als stijlicoon: Lauren Conrad. Ik ben een enorm fan van haar kledingstijl en ik zag deze outfit en die wou ik heel graag met jullie delen. Hij past perfect bij het weer van nu en is ook nog eens erg stylish. Ik denk dat er heel veel meiden fan zijn van de kleding van 'LC' en dacht dan kan ik hem gelijk delen met mijn lezers.

Lauren draagt een blauwe skinny jean, een prachtige lichtroze blazer die erg trendy is dit jaar, een simpele tanktap eronder en om de look niet te chique over te laten komen draagt ze prachtige plateau-nudekleurige pumps.

Image and video hosting by TinyPic

1. Licht roze blazer H&M €39,95
2. Witte tanktop Vero Moda €16,95
3. Zilveren ketting ASOS €139,74
4. Nudekleurige pumps Boohoo €34,50
5. Skinny blauwe jeans Topshop €46,-