Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Playboy ft. Britt Dekker

Iedereen die de laatste tijd de media heeft gevolgd, heeft vast wat mee gekregen van het "incident" rond Britt Dekker. De jongedame (18 jaar) heeft geposeerd voor 's werelds grootste mannenblad; Playboy!


Dat Britt wel erg jong is om te poseren voor de Playboy zijn denk ik veel meiden met mij eens. Maar alles beter dan een oude taart van 50+ die denkt dat ze het hart van menig mannen op hol kan laten slaan door ook te poseren. Maar dat even terzijde. De foto's van "Echte meisjes in de jungle" Britt Dekker waren uitgelekt. Waardoor heel Nederland ze heeft kunnen zien voordat ze daadwerkelijk uitgebracht werden.

(Waarschuwing!!! Mocht je op verder lezen klikken kunt U beelden tegen komen die voor 18+ bedoeld zijn).


FREE image hosting by Celeb IMG


Op vele website's waren de foto's te vinden waar veel mensen hun reactie op hebben achter gelaten. Ik denk dat 75% van alle reacties negatief waren/zijn en van mannen afkomstig zijn.

Maar dames en heren?! Zijn jullie wel helemaal wakker? Dit wijf ziet er top uit voor haar leeftijd en mag daar zeker trots op zijn! Ik denk dat menig vrouw van haar leeftijd jaloers zijn op haar prachtige lichaam. Ik zeg; Britt, je foto's zijn echt geweldig geworden en je mag trots zijn op je lichaam! Ik ben jaloers ;).